Klacht

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening van LEDTrimless. We vragen je vriendelijk je klacht via de e-mail aan de afdeling Klantcontact door te geven. De medewerkers bekijken de klacht uitvoerig en proberen naar ieders tevredenheid een oplossing te zoeken. 

Een klacht indienen bij LEDTrimless? zie pagina contact gegevensNa ontvangst van je klacht krijg je van ons een bevestiging.
LEDTrimless zorgt binnen 14 dagen voor een antwoord. Mocht zij daarvoor meer tijd nodig hebben, dan word je hiervan op de hoogte gebracht. Stel je dit niet op prijs, dan kun je contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar LEDTrimless bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

© 2016 - 2019 LED Trimless | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel